Oferty

        SzczegółyOferty

OfertyPracy

SzczegółyOferty

Inżynier Sprzedaży – systemy chwytakowe (automatyka przemysłowa).

Woj. Dolnośląskie.

Dla międzynarodowego, renomowanego producenta i lidera z obszaru systemów chwytakowych i akcesoriów do robotów przemysłowych, firmy Schunk Polska poszukujemy osoby na stanowisko Inżyniera Sprzedaży.

Zakres obowiązków:

  • Doradztwo techniczne w zakresie doboru zaawansowanych systemów chwytakowych dla Klientów z sektora OEM - producenci maszyn, integratorzy i inni.
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z aktualnymi Klientami poprzez proponowanie zautomatyzowanych procesów i dążenie do zwiększania efektywności procesu produkcji.
  • Sprzedaż rozwiązań, zwiększających efektywność produkcji Klienta, a nie samych produktów.
  • Pozyskiwanie nowych Klientów w powierzonym obszarze woj. Dolnośląskiego (głównie integratorzy).
  • Po okresie wdrożenia, prowadzenie projektów biznesowych jako ekspert w zakresie zaawansowanych systemów, dedykowanych do automatyzacji produkcji.
  • Negocjowanie warunków handlowych, zgodnych z polityką cenową firmy.
  • Realizacja założonych celów sprzedaży.
  • Raportowanie do bezpośredniego przełożonego (Dyrektora Zarządzającego).

Wymagania:

  • Swoboda w budowaniu relacji z Klientami, z poziomu eksperta w zakresie systemów automatyki przemysłowej.
  • Otwarty umysł i szerokie spojrzenie na proces produkcji u Klienta.
  • Gotowość do wdrażania nieszablonowych rozwiązań w celu budowy marki własnej, jako specjalisty w obszarze automatyzacji produkcji.
  • Doświadczenie na stanowisku handlowym (mobilnym), związanym z automatyką przemysłową (systemy automatyki, komponenty robotów przemysłowych, roboty przemysłowe).
  • Wykształcenie wyższe-techniczne kierunkowe.
  • Gotowość do pracy mobilnej w podległym obszarze.
  • Komunikatywność i otwartość.
  • Nastawienie na realizację założonego celu.
  • Samodzielność w działaniu, gotowość do wdrażania własnych inicjatyw i pomysłów.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację.

Oferta:

  • Praca w trybie Home-Office u międzynarodowego, renomowanego producenta, lidera w swojej branży.
  • Wynagrodzenie podstawowe + premie kwartalne, uzależnione od wyników sprzedaży (w okresie wdrożenia, pierwsze 3-6 miesięcy, premie mogą mieć charakter gwarantowany).
  • Samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych.
  • Komputer, tablet, telefon i inne niezbędne narzędzia pracy.
  • Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę.
  • Możliwość szkoleń zagranicznych.
PrześlijCV

PrześlijCV

 

 

 

 

 
Wybierz plik