Inżynier Sprzedaży – systemy chwytakowe (automatyka przemysłowa).
Woj. Dolnośląskie.
Dla międzynarodowego, renomowanego producenta i lidera z obszaru systemów chwytakowych i akcesoriów do robotów przemysłowych, firmy Schunk Polska poszukujemy osoby na stanowisko Inżyniera Sprzedaży.
Zakres obowiązków:
- Doradztwo techniczne w zakresie doboru zaawansowanych systemów chwytakowych dla Klientów z sektora OEM - producenci maszyn, integratorzy i inni.
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z aktualnymi Klientami poprzez proponowanie zautomatyzowanych procesów i dążenie do zwiększania efektywności procesu produkcji.
- Sprzedaż rozwiązań, zwiększających efektywność produkcji Klienta, a nie samych produktów.
- Pozyskiwanie nowych Klientów w powierzonym obszarze woj. Dolnośląskiego (głównie integratorzy).
- Po okresie wdrożenia, prowadzenie projektów biznesowych jako ekspert w zakresie zaawansowanych systemów, dedykowanych do automatyzacji produkcji.
- Negocjowanie warunków handlowych, zgodnych z polityką cenową firmy.
- Realizacja założonych celów sprzedaży.
- Raportowanie do bezpośredniego przełożonego (Dyrektora Zarządzającego).
Wymagania:
- Swoboda w budowaniu relacji z Klientami, z poziomu eksperta w zakresie systemów automatyki przemysłowej.
- Otwarty umysł i szerokie spojrzenie na proces produkcji u Klienta.
- Gotowość do wdrażania nieszablonowych rozwiązań w celu budowy marki własnej, jako specjalisty w obszarze automatyzacji produkcji.
- Doświadczenie na stanowisku handlowym (mobilnym), związanym z automatyką przemysłową (systemy automatyki, komponenty robotów przemysłowych, roboty przemysłowe).
- Wykształcenie wyższe-techniczne kierunkowe.
- Gotowość do pracy mobilnej w podległym obszarze.
- Komunikatywność i otwartość.
- Nastawienie na realizację założonego celu.
- Samodzielność w działaniu, gotowość do wdrażania własnych inicjatyw i pomysłów.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację.
Oferta:
- Praca w trybie Home-Office u międzynarodowego, renomowanego producenta, lidera w swojej branży.
- Wynagrodzenie podstawowe + premie kwartalne, uzależnione od wyników sprzedaży (w okresie wdrożenia, pierwsze 3-6 miesięcy, premie mogą mieć charakter gwarantowany).
- Samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych.
- Komputer, tablet, telefon i inne niezbędne narzędzia pracy.
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę.
- Możliwość szkoleń zagranicznych.